Regulamin Szkoleń
1. Organizatorem szkoleń i warsztatów w Centrum Szkoleniowym Savpol jest Przedsiębiorstwo Savpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Gliwicach przy ulicy Sowińskiego 7, zwane w dalszej części Regulaminu Organizatorem.
2. Szkolenia i warsztaty odbywają się w Sali Centrum Szkoleniowego Savpol przy ul. Sowińskiego 7 w Gliwicach.
3. Terminy, tematy i koszt szkoleń ogólnodostępnych publikowane są na stronie www.savpol.pl. Jeżeli szczegółowy rodzaj szkolenia (tematyka) lub termin i miejsce realizacji szkolenia ma ulec zmianie, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Uczestników. W takiej sytuacji Uczestnik ma prawo zrezygnować z zarezerwowanego szkolenia bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ani odpowiedzialności. Powyższe stosuje się również wtedy, jeżeli z przyczyn niezależnych od Organizatora szkolenie nie może być zrealizowane.
4. W celu zgłoszenia chęci udziału i dokonania rezerwacji miejsca w Szkoleniu należy skontaktować się z przydzielonym firmie Przedstawicielem Handlowym lub przesłać zgłoszenie emailem na adres szkolenia@savpol.pl, podając: imię i nazwisko Uczestnika/ów, nazwę firmy (jeśli dotyczy), datę i temat warsztatów, nr telefonu lub wypełnić formularz elektroniczny na stronie www.savpol.pl.
5. Zgłaszając swój udział w szkoleniach Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu oraz zgadza się na przesyłanie materiałów niezbędnych do potwierdzenia zgłoszenia i uczestnictwa w szkoleniu. 6. Podanie danych osobowych przez formularz lub za pośrednictwem poczty email ma charakter dobrowolny – Organizator zobowiązuje się do nieprzekazywania danych podmiotom trzecim, a każdy Uczestnik ma prawo wglądu do podanych danych, ich poprawiania i usunięcia.
6. W przypadku szkoleń bezpłatnych dla Klientów firmy Savpol, wszystkie ustalenia dokonywane są z właściwym zainteresowanemu Klientowi, Przedstawicielem Handlowym.
7. W przypadku szkoleń płatnych, wstępna rezerwacja miejsca w szkoleniach jest ważna 3 dni. W tym czasie należy uiścić z góry opłatę za szkolenie w formie gotówkowej w firmie Savpol lub przelewem na konto. Po dokonaniu opłaty, rezerwacja miejsca na szkoleniu będzie potwierdzona. W przypadku nieuregulowania płatności za szkolenie, po wcześniejszym kontakcie przypominającym o konieczności dokonania wpłaty, wstępna rezerwacja jest anulowana.
8. W przypadku rezygnacji Uczestnika ze szkolenia opłaconego w terminie 7 dni od daty planowego szkolenia, Uczestnikowi zostanie zwrócona pełna, wpłacona kwota. Po przekroczeniu terminu 7 dni, opłata nie będzie zwracana.
9. Organizator oferuje szkolenia dla ograniczonej liczby uczestników.
10. Minimalna liczba uczestników szkolenia to 5, chyba, że opis szkolenia na stronie www.savpol.pl stanowi inaczej. Jeśli liczba uczestników nie osiągnie liczby minimalnej, szkolenie może być odwołane a wszelkie dokonane płatności zwrócone Uczestnikom.Regulamin Szkoleń
11. Wiedza i materiały przekazywane Uczestnikom w trakcie szkoleń stanowi własność niematerialną Organizatora z której Uczestnicy mogą nieodpłatnie korzystać, lecz nie wolno im przekazywać jej dalej (w tym również nieodpłatnie).
12. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie.
13. W przypadku powstania sporu strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygnięciem wszelkich sporów powstałych na gruncie stosowania niniejszego Regulaminu oraz zawartych na jego podstawie umów jest prawo polskie.
14. Wszelkie spory z Uczestnikami niebędącym konsumentem, mogące wyniknąć w związku z realizacją, brakiem realizacji bądź wadliwą realizacją szkolenia będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla głównego miejsca prowadzenia działalności gospodarczej przez Organizatora.Regulamin Szkoleń
PROCEDURA REKLAMACJI
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Poniższa procedura stanowi regulamin świadczenia usług szkoleniowych i ma na celu wspieranie jakości usług edukacyjnych poprzez ochronę praw klienta jak i instytucji szkoleniowej.
§2 ORGANIZATOR SZKOLEŃ
1. Organizatorem szkoleń jest Przedsiębiorstwo SAVPOL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, z siedzibą w Gliwicach, ul. Sowińskiego 7, 44-100 Gliwice, KRS 0000501965, NIP 6312652773, REGON: 243512938.
2. Powyższy adres jest równocześnie adresem korespondencyjnym firmy. Adres e-mail to savpol@savpol.pl. 3. Firma organizuje zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte, wykonując usługi szkoleniowe z należytą starannością w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w przedstawionej i zaakceptowanej ofercie szkolenia.
§3 ZOBOWIĄZANIA STRON
1. Klient ma prawo oczekiwać, że: a) zostaną spełnione założone cele szkolenia b) zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (jeśli za organizację szkolenia odpowiadała firma szkoleniowa) c) prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną i praktyczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych d) prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych e) w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny i praktyczny szkolenia, f) firma dołoży wszelkich starań, aby dopasować szkolenie do potrzeb klienta, szczególnie w przypadku realizacji szkolenia zamkniętego g) firma spełni warunki formalne udziału w szkoleniu oraz zawartej umowy, w tym wyda materiały szkoleniowe i certyfikaty uczestnikom
2. Instytucja szkoleniowa ma prawo oczekiwać, że: a) uczestnicy szkolenia w pełni zaangażują się w proces szkolenia oraz będą brali udział w Regulamin Szkoleń ćwiczeniach i zadaniach szkoleniowych, a także dostosują się do wspólnie ustalonych w czasie szkolenia zasad ( „kontrakt szkoleniowy”) b) uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie szkolenia reguł c) uczestnicy wypełnią ankiety badania potrzeb w sposób umożliwiający dopasowanie programu szkolenia, a w przypadku szkolenia zamkniętego, klient udostępni wszystkie niezbędne informacje umożliwiające opracowanie programu szkolenia zgodnego z potrzebami d) uczestnicy przybędą na czas na szkolenie oraz będą brali udział w całości szkolenia, co zostanie potwierdzone certyfikatem, w przypadku uczestniczenia w 80% czasu szkolenia f) zostaną spełnione inne formalne warunki umowy g) w przypadku szkoleń realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy unijnych uczestnicy dopełnią wszystkich formalności przewidzianych regulaminem projektu
3. Obowiązki firmy szkoleniowej: a) Firma szkoleniowa zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań oraz realizacji usług szkoleniowych z należytą starannością, zgodnie z zaakceptowaną ofertą lub umową szkoleniową b) W przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych firma szkoleniowa podejmie natychmiastowe działania, zgodnie z ustalonymi procedurami
§4 REKLAMACJE
1. Klient ma prawo składania reklamacji usługi szkoleniowej, jeżeli nie została ona zrealizowana zgodnie z ofertą szkolenia otwartego lub umową szkolenia zamkniętego
2. Reklamacja szkolenia zostanie uwzględniona wyłącznie, jeżeli średnia ocen z danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 3.5 w skali od 1 do 5 punktów uzyskanej z ankiety oceny szkolenia, zarówno otwartego jak i zamkniętego. Aby uniknąć subiektywnej oceny poszczególnych uczestników szkoleń zaniżających ogólną średnią ocen, wzięte pod uwagę zostaną oceny wszystkich uczestników danego szkolenia, co pozwoli na jego obiektywną ocenę. Reklamacja nie zostanie zatem uwzględniona, w przypadku, gdy średnia ocen ze szkolenia w ankiecie szkoleniowej wynosi równo lub powyżej 3.5., niezależnie od oceny osoby składającej reklamację.
3. Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na adres: Przedsiębiorstwo SAVPOL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa., ul. Sowińskiego 7, 44-100 Gliwice.
4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać nazwę firmy oraz imię i nazwisko uczestnika, dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamacje, przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin i miejsce realizacji), uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji, oczekiwania wobec firmy szkoleniowej. Regulamin Szkoleń
5. Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia szkolenia.
6. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 4.4. niniejszej procedury.
7. Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
8. Organizator szkolenia ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
9. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała albo gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie lub procedurze zarządzania jakością usług szkoleniowych.
§5 REKOMPENSATA
W przypadku uznania reklamacji w całości lub częściowo, firma szkoleniowa zaproponuje jedną z następujących form rekompensaty:
1. powtórzenie szkolenia w innym terminie
2. realizacja dodatkowej formy wsparcia, uzupełniającej szkolenie
3. zniżka 20% na kolejne szkolenie
4. otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych
§6 KODEKS CYWILNY
Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.
SPORZĄDZIŁ I ZATWIERDZIŁ Zarząd Przedsiębiorstwa SAVPOL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.K. Bartosz Cisek – Członek Zarządu DATA: 1 stycznia 2016 roku